Ikimokyklinis ir specialusis ugdymas

  • Refleksijos iš susitikimo Kaune
    REFLEKSIJOS iš Kauno vaikų darželio „Medutis“ darbuotojų susitikimo su TATJANA MURNINA. 2015 m. gruodžio 12 d. mūsų darželyje lankėsi garbingi svečiai. Iš Klaipėdos atvažiavo Lietuvos Humanistinės pedagogikos asociacijos pirmininkė Marina Korinevskaja. Ji atvežė nuostabią, šiltą, be galo mylinčią vaikus, kūrybingą moterį, ikimokyklinio ugdymo pedagogę Tatjaną Murniną, kuriai Tarptautinis Humanistinės pedagogikos centras suteikė Humaniško Mokytojo vardą. Gera, kai yra iš kur pasisemti tos dvasios pilnatvės, grožio, gėrio ir meilės. Skaityti daugiau…

 

 

  • Marina Korinevskaja: Savi vaikai
    – Žaiskime šeimą.
    – Žaiskime! Aš būsiu mama!
     Prisiminkime ikimokyklinį amžių ir vaikystę pradinės mokyklos laikais – mums, mergaitėms, smagesnio ir populiaresnio žaidimo nebuvo. „Gyva“ dukra – tai ne lėlė, su ja galima realiai išbandyti tikrąsias šeimines auklėjimo priemones.  Skaityti daugiau…  

 

  • R. Petraitienė: Dailės įtaka formuojant humanišką asmenybę
    Rasuolė Petrauskienė DAILĖS ĮTAKA FORMUOJANT HUMANIŠKĄ ASMENYBĘ Pranešimas skaitytas Šiaulių Gegužių vidurinės mokyklos respublikinėje metodinėje-praktinėje konferencijoje „Ugdymo proceso humanizavimas: problemos ir perspektyvos“ 2007-04-03.
  •  ,,Kai žmogaus akys neįžiūri smulkiausių dalelių, jis pasidaro mikroskopą ir daug kartų jas padidina. Kai mikroskopo galimybės būna išnaudotos, o žmogus nori į mikropasaulį žvelgti dar giliau, jis sukuria elektroninį mikroskopą ir vėl stebi smulkiausių dalelių gyvenimą. Bet jeigu ir šito negana, jis užsimerkia ir stebi visą tą mažybę savyje. Tuomet jis pajunta savyje Kūrėją“ *. Skaityti daugiau…